De iMac of de Macbook Pro?

Ik wil binnenkort graag een Mac kopen, Maar ik twijfel heel erg welke ik wil nemen... Ik heb momenteel gewoon een Windows 7 Laptop, Die kan ik eigenlijk overal mee naartoe nemen. Maar ik wil toch zeker weten of het nou handiger is om een iMac of Macbook te nemen! Oftewel, Wat zijn de Nadelen van de iMac en Macbook en wat kan je weer meer met de iMac dan de Macbook Pro en Andersom.

Ik vind het persoonlijk wel erg mooi dat grote beeld etc, Maar ik weet dus niet of je met een iMac MINDER kan dan de Macbook Pro...

Ik hoor het graag =D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je al een windows 7 laptop hebt en die ook houdt
dan zou ik voor een imac gaan.
maar wil je veel en zwaardere games thuis spelen dan zou ik geen apple kopen
een laptop hoe zwaar ook zal nooit een goeie game pc zijn
en zeker een macbook niet
Dus wil je gamen koop dan geen mac imac of laptop

Speelt dat geen rol dan is een imac perfect
en een windows laptop kan in mijn ogen net iets meer
en is waarschijnlijk qua software en programma,s aanschaffen
makkelijker en goedkoper.
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
een imac lijkt me super geschikt voor je zeker als je al ipod iphone etc hebt
flashgames werken ook wel op een imac (aleen intel) maar dat zal wel je bedoeling zijn
ik weet dat flash niet werkt op een iphone.ipad etc tenminste niet via de standaard safari
probeer maar eens een ander video site te pakken
via de safari browser op je iphone je ziet dat dat niet werkt
wel gewoon via de youtube apps via safari gelinkt maar op een imac kan je dan ook google chrome installeren
snelheid is ook wel goed via imac enzo
De beste tip en het grootste voordeel die ik je kan geven is dat je een imac gewoon weg24/7 aan kan laten staan
en dat is beter dan hem telkens uit en aan doen
bovendien je hebt dan de perfecte thuisbasis met icloud ed en kan je alle apparaten synchroniseren Dat voordeel heb je dus niet als je een macbook koopt
die zullen vergelijkbaar zijn met je ipad. en dus zou eigenlijk dubbel op zijn.
bovendien kan je op een imac ook een nog wel een dual boot windows 7 maken als het moet, al vind ik dat totaal overbodig
of je koopt
http://www.codeweavers.com/
erbij
is ook niet altijd ideaal maar voordeel is dat je geen windows extra hoeft te kopen
want als je zou dual boten moet je dus wel weer ene serie nummer kopen
en volgens mij kan op de nieuwste versie mac os ook alleen maar windows 7
die 40 piek voor codeweaver is dan een goedkoper alternatief ik weet niet of het nog voor je te overwegen is
maar een mac mini met een losse apple monitor is zeker het overwegen waard, je moet er dan wel nog een losse superdrive bij kopen
maar goed dat is wellicht duurder

Andere antwoorden (1)

Nee geen verschillen
het probleem is wel je moet alles downloaden uit de Mac App store en windows programma´s lukken niet op een mac