Mijn vriend heeft een powerbook g4. hij hoeft hem niet meer en ik wil hem wel, maar heb je daarop ook gewoon flash player enzo?

Hallo.

Wat mijn vraag is als die powerbook mac os x leopard draait, kan ik dan ook gewoon de nieuwste flash player en google chrome? Of heb je daar echt een intel procceser voor nodig?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee op een g4 zit wel een oudere versie flash maar is erg traag.
google chrome werkt er niet op firefox wel
maar je kunt mactubes downloaden
het werkt anders
maar de filmpjes worden er wel sneller door
het blijft behelpen helaas
En meer geheugen er in zal dat niet verhelpen
capthavoc