Help mijn beeld is uitgerekt, Hoe stel je het in?

Ja ik heb een printscreen gemaakt, maar misschien zie je het niet echt op de foto. maar mijn beeld is echt uitgerekt! Vreselijk irritant. Heb al beetje doorgezocht bij instellingen, maar kan niet weten waar ik het verander

http://i49.tinypic.com/29ppxg7.png

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.4K
peterjbruins
11 jaar geleden
heb je een plat scherm of een groot ouderwets scherm?

Antwoorden (3)

Rechtermuisklik op je bureaublad: Scherm resolutie: verhoog resolutie naar de hoogste waarde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
peterjbruins
11 jaar geleden
@eNdEmiOn dan is die recatie ook van toepassing
lcd scherm of niet
peterjbruins
11 jaar geleden
maarja als je windows 7 hebt lijkt het me toch wel dat je een lcd hebt?
peterjbruins
11 jaar geleden
ok, laten we hem dan maar vragen of hij een lcd of een crt heeft.
Klik met rechts op een schoon stukje scherm en stel je beeld vervolgens in op de aanbevolen resolutie.

Anders probeer eens wat.

Noteer wel even waarop het beeld stond dus xxxxxx bij xxxxx

Succes..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk een breedbeeldscherm, maar je resolutie ( die je in kan stellen zoals hierboven beschreven) is bedoeld voor een niet-breedbeeld.
Dan wordt je beeld opgerekt. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij 1600x1200, 1280x1024, 1024x768 enz.
Probeer eens iets te kiezen als 1920x1080 of 1280x800 of iets anders in die verhouding.

Je schermafdruk is bij ons niet vervormd omdat bij jou alleen het beeld dat naar jouw monitor gaat maar vervormd is.