Map opent steeds in nieuw scherm? En krijg dat niet terug in oude instellingen

Ik heb vanuit een pc weekblad wat dingen aan mijn pc getuned.
Nu gaat steeds als ik op een map klikt er een nieuwe map open. Met als gevolg een massa open mappen. In de instellingen kan je dat terug zetten, maar daar doet hij dus niks mee.
Ik heb wat dingen in mijn opstart uitgezet, Iemand enig idee hoe ik dit weer terug krijg??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

als je dus zoon map hebt, boven aan de taken balb staat extra, dan opties. als het goed is staat daar de optie om het te veranderen. ( elke map in de zelfde venster openen)
Dan moet je die aan vinken. en anders systeem herstel of een back up van je drive.