Kun je je Vista leren te onthouden hoe je de grootte en de plaats van het venster wilt hebben ?

Sommige sites wil ik altijd ergens in een hoek zetten in een verkleind venster. Maar ik moet steeds t venster handmatig verkleinen en op de juiste plek zetten. Kan dit automatisch ?

Toegevoegd na 1 uur:
ps. Ik werk meestal met Firefox. Misschien dat je het aan Firefox kunt leren ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een verschil per site kun je niet automatisch maken. Dus dat de ene site altijd linksboven opent, en de andere rechtsonder. Wat wel kan, is de afmeting van je browservenster laten onthouden. Die afmeting zal dan voor alle nieuwe browservensters worden gebruikt. Voor zover ik weet werkt dit alleen met Internet Explorer. Zorg dat je precies één venster van Internet Explorer open hebt. Maak dit de gewenste afmeting en zet het op de gewenste plek. Houd nu de linker Shift ingedrukt, en dubbelklik op het mini-icoontje linksboven in de titelbalk van Internet Explorer. Internet Explorer zal nu sluiten - maar de afmetingen en positie van het venster worden onthouden. Elke keer dat je nu een nieuw IE-venster opent, zal het deze afmeting krijgen. Let wel: dit werkt niet als je in je Startmenu of je Quick Link (of hoe heet dat daar in de taakbalk) de optie "Open in gemaximeerd venster" aan hebt staan. Zet die optie dus zonodig uit (rechtsklikken, dan Eigenschappen).

Sla de pagina als automatische bookmarks op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100