Bij opening van een programma opent het verschillende keren en pc blokkeert dan, wat kan het zijn ?

Hij start normaal op maar als je om het even welk programma wil open doen doet hij dat 20 of 30 keer na elkaar open.

Daardoor blokkeert de boel en kan je in geen enkel programma meer werken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Rijd om je PC op te schonen met gratis:

http://www.piriform.com/CCLEANER

Evt kan je naar een systeem-herstelpunt gaan van toen de progs nog wel werkten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dit niet werkt kan je ook met MBAM kijken of er eventueel virussen/malware in je pc zit: http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ als je het gedownload heb in veiligemodus opstarten en dan scannen dan neem je alle meuk mee. anders kan er nog totzooi achterblijven

Andere antwoorden (1)

controleer of er een toets op je toetsenbord of een knop op je muis blijft hangen