Windows update doet het niet?

Ik installeer telkens de update van Windows. Maar vreemd genoeg moet ik elke dag dezelfde twee updates installeren. Dit zijn deze updates:
-KB2656351
-KB2600217

Ook geeft mij computer af en toe aan dat ik pc veilig (virusscanner) heb uitgeschakeld. Maar dit is niet zo, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.

Ik heb trouwens ook bij bron controle gekeken maar volgens mij zaten daar niet echt rare processen bij.

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S. Ik heb windows 7 en een snelle pc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In de bovenstaande stappen de update problemen niet verhelpen adviseren wij om tijdelijk de virusscanner te verwijderen gezien deze de update kan blokkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijder .NET Framework 4 helemaal en installeer hem dan weer via Windows update.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ga het proberen.