Windows Xp of 7 voor opleiding?

Ik heb momenteel Windows 7 op mijn laptop staan, voorheen windows xp. Ik ga straks een studie volgen waarbij ik een snelle computer zeker wel kan gebruiken. Dus hierbij mijn vraag zal ik Windows XP weer erop zetten of windows 7 gebruiken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Windows 7. Dit is ook veiliger dan Windows XP en je hebt de laatste features.

Alleen... moet je laptop dit wel allemaal kunnen trekken. Zo ja, dan Windows 7 behouden. Zo nee, terug naar XP.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je misschien hoe ik de Nederlandse taal er dan op zet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout je kunt dit gewoon gemakkelijk via je control paneel doen en als iedereen zijn computer opnieuw moet instraleren voor een taaltje zou dit wel erg vervelend zijn en ongemakkelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan iemand me misschien ook vertellen hoe ik Windows 7 snel maak zodat als ik ergens op klik dat het dan vrijwel gelijk word geopend?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onnodige programma's eraf halen ik had dat ook erg veel een stuk of 150 ik heb meer dan de helft eraf gehaald rond de 30 heb ik er nu nou voorheen duurde het bijna 2 min voordat iets werd geopend en nu binnen 2/3 sec ofz
Windows 7 is meer beveiligd enz tevens vind je alleen nog windows XP computers op marktplaats etc en in de winkels alleen nog windows 7 en er is nu zelfs alleen windows 8 in development daarom raad ik je aan om voor windows 7 te kiezen! Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laptop had eerst XP erop, is dus al een dagje ouder, die krijg je echt niet sneller door wat programma's weg te doen.
Meer RAM zou helpen.
Beter kijken of er ergens de mogelijkheid is om voor een nieuwe laptop te gaan, met een modernere processor en meer geheugen, en als het enigszins mogelijk is, een SSD schijf, dat scheelt echt in snelheid.
Zou echt niet teruggaan naar XP, dat is leuk voor als je alleen wil mailen oid, niet als je een opleiding volgt en misschien wel zwaardere applicaties moet gaan draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
win 7, omdat dat veel veiliger is, en betere compatibiliteit heeft dan XP.
Let er wel op dat als je bv autocad of weetikveel nodig hebt, dat dat dan wel op je computer kan...