Ik wil een wireless adapter kopen voor de xbox om vooral op marktplaats ff demo's te downloaden maar heb ik voor dat downloaden dan xbox live nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wacht even, je wilt met je Xbox middels een WiFi adapter op marktplaats? Ten eerste kan je alleen maar online spelen met de games die het ondersteunen en kan je niet op het internet als bij de PS3 met der browser. Ten 3de kan je op marktplaats geen demo's downloaden.
Oh nu begrijp ik het: je bedoelt de Xbox marCETplace? Voor demo's geldt dat ze gratis zijn tenzij anders. Sommige games zijn echter de eerste week voor Gold te verkrijgen. Maar een adapter kiezen, kan je niet beter met draad werken want dit werkt veel sneller dan het downloaden zonder draad. Dit duurt veel langer dan draadloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een sarcasme hier :P Toch een +.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de eerste instantie niet totdat ik het begrip marktplaats doorhad en hij Xbox demo's bedoelde via Live..
Ja voor alles wat je online wilt doen hebt je sws Xbox live nodig. Dus een wireless adapter heeft dan weinig zin om in te investeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wilt demo's downloaden, vanwaar opeens online spelen?