Ik heb een imac maar er zit geen word in, is er een handige programma dat ongeveer het zelfde als word is en dat handig is voor school dingen??

Ik heb standaard teksteditor erop
Maar dat vind ik troep
Is er misschien ongeveer iets hetzelfde als word gratis te downloaden??

12 jaar geleden
10.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MS Word is er voor Windows en voor Apple. Maar dat is betaalde software.

Antwoorden (5)

als het handig moet zijn voor school dingen betekent het dat het dus uitwisselbaar moet zijn met word office zodat je het op school ook kunt openen/bewerken.
Dan raad ik je aan om Office for Mac te downloaden/kopen.

Toegevoegd na 39 seconden:
als je toch graag iets anders wilt, is pages trouwens een heel handig programma dat speciaal voor mac gemaakt is. Maar dat is dus niet compatible met office.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan libreoffice gratis downloaden en installeren, vroeger heette dit OpenOffice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een geheel word exel pp en entourage voor de mac. Ongeveer €100 volgens mij! Werkt super!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan iWork kopen bij Apple. Dat is Pages, Keynote en Numbers. Het word, powerpoint en Exel voor Mac. Maar dan geoptimaliseerd voor de Mac. Dit is alleen wel betaald...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open Office installeren. Dat is compatible met de meeste tekstverwerkers. Je kunt er zelfs Worddocumenten mee schrijven en nog meer.