Mijn windows them is half aero (taskbar en de windows) en half classic (scrollbalken en file explorer) hoe los ik dit op (zie foto) ?

Toegevoegd na 1 minuut:
dit gebeurt na een tijdje op mijn computer te zijn geweest en als ik hem herstart is hij weer normaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit is een lastige.
Kan je hardware zijn ( drivers-geheugen )
maar daar gaan we nu even niet van uit.

Al gescand met malwarebytes?

Te vinden op;
http://www.malwarebytes.org/
downloaden en instaleren.
Even laten updaten en dan scannen.
Bewaar het logbestandje op je bureaublad........

Download nu hijackthis en instaleer ook deze op je pc.
http://free.antivirus.com/hijackthis/

Laat ook deze jouw systeem scannen en sla dan ook hier vervolgens het van logbestandje op.

Nu komt het er op aan, heb je kennis van zaken of probeer je maar wat............

Neem beide logbestanden goed door en verwijder alles wat je niet vertrouwt of anderzijd niet deugdelijk is.
Er wordt wel een backup bijgehouden in de achtergrond, dus een foutje is wel te veroorloven.

Als alles goed draait en geen fouten meer bevat dan ga je naar systeem herstel en schakelt deze ( tijdelijk ) uit.
Nu verwijder je alle herstelpunten.
Waarom?
Als hier de eventuele fouten of infecties zijn meegenomen zet je ze bij een eventuele herstel weer terug.......
Klinkt simpel en logisch, maar wordt vaak vergeten.......

Vertrouw je de procedure of de te instaleren software niet?
Of wil je graag dat er iemand anders meekijkt.
Dat kan, ga dan naar;
http://www.pc-helpforum.be/f163/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhm, kijk even bij kleurenschema en klik een aantal kleurenschema's aan totdat het beter wordt. ??? Of misschien systeemherstel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is jou computer toevallig een laptop?
want dit klink me in de oren als een energieschema. Als je een tijdje met de laptop bezig bent, wordt de batterij leger en schakelt win7 over op een energiebesparend schema.