Hoe kan ik films kijken op een ipad?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil een film kijken die ik gedownload heb, een .avi dus, met ondertiteling. Wat is de beste manier? En als die geld kost, wat is de goedkoopste manier? Moet ik streamen vanaf mijn pc? Moet ik het omzetten naar mp4? Help!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ondertiteling is een .srt bestand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik freedvd is echt super programma Is gratis werkt eenvoudig en je kunt er behalve iPad films mee converteren alle bedienbare bestandtypes mee krijgen. Van films tot muziek

Het beste antwoord

Je moet via handbreak er een bestand van maken dat je op een iPad kan afspelen. Als je dit hebt gedestabiliseerd kan je het veranderen film bestand zo via iTunes nar je iPad slepen. Handbreak wijst zichzelf en het is super simpel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tx !

Andere antwoorden (2)

Het moet inderdaad een MP4 bestand zijn. Zoek even op Google naar een video-converter, download het en klaar is Kees!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kut geen gedownlaode films op je iPad bekijken, je zult ze moeten kopen voor 17 EUR veel te duur vind ik daarom gebruik ik de app vlc streamer, voor 1x een klein bedrag kun je gratis films streamen vanaf je pc