hoe download je android market op je dmartphone??

Mijn Android market is volgens mij verwijderd, hoe instaleer ik het zonder mijn mobiel met Mijn computer te verbinden

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb een HTC, als het we standaard opstaat, waar moet ik Dan zoeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De naam android market bestaat niet meer... Dat is veranderd naar Google Play... Misschien dat je het dan kan vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die staat er standaard op, anders is het geen (Android) smartphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ofwel er zijn meerdere methoden.

Ik ga er vanuit dat je hem al even uit hebt geschakelt ( eventueel met de accu eruit ).
Een reboot kan soms wel eens helpen.
Meestal zit de market als een systeemapp in je toestel, welke je zonder kunstgrepen niet één twee drie kan verwijderen.
Kan je hem niet terugvinden in je appdrawer?

Werkt dit niet dan kun je proberen om hem via je internetbrowser op te zoeken.
Voorbeeldje ?
Google, zoekopdracht "android market.apk" en dan even een geschikte apk bestandje zien te vinden en deze downloaden en handmatig installeren.
Hetzelfde kan ook dmv je computer.

Wat ook een optie kan zijn is om je toestel terug te zetten in de fabrieksinstellingen.
Maar dan ben je wel al je gegevens kwijt die niet op je sd-kaart staan.