Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nu Windows xp op mijn 2 de harde schijf geïnstalleerd maar nu wil ik weer op mijn eerste harde schijf met Windows 7 hoe moet dat dan?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
878

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij het opstarten van je pc krijg je een keuze menu te zien waarin je kunt aangeven welk besturingssysteem je wilt starten. Je zult om naar W7 te gaan dus je computer opnieuw moeten opstarten.
Mocht deze keuze mogelijkheid niet in beeld komen dan zul je eerst wat kunstgrepen moeten uitvoeren. In de setup van je bios moet je de tweede harde schijf uitschakelen als opstart medium. Daarna start de compu op met W7. Eenmaal in W7 klik je met rechts op "deze computer">>linker kolom>>geavanceerde systeeminstellingen>>tabblad geavanceerd>>opstart- en herstelinstellingen. Zet een vinkje bij "lijst met besturingssystemen weergeven" en geef het aantal seconden aan.
Als je nu opstart zal de lijst er wel zijn. Vergeet niet je tweede harde schijf weer in te schakelen in de bios.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bios geeft maar een harde schijf aan maar toen ik nog in Windows 7 kon stonden er twee harde schijven ?
Je moet een programma gebruiken zoals openBSD of FreeBSD, om een dualboot in te stellen, richtlijnen zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding