Zijn niet meer officieel te koop,Microsoft ondersteunt Vista niet meer. Misschien op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eventueel bij mij, maar Vista wil je niet als dat hebt. Mocht je daar een licentie voor hebben, zou ik OF naar Windows 7 gaan OF (dat mag) downgraden naar Windows XP. In beide gevallen kan ik je helpen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een officieel serie nummer dan kan je zelf wel een torrent iso gebruiken.
even op letten dat je de dutch versie hebt
maar op marktplaats kan je wel terecht voor een officiele
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. om 7 opnieuw te installeren. wat wil je in vredesnaam met Vista? de grootste ramp van MS
capthavoc
12 jaar geleden
nee een windows 7 serial werkt niet op vista
je kan ook maar 1 windows op 1 serial zetten overigens Dus alleen een vista installatie dvd zal niet werken zonder een andere nog niet gebruikte serial overigens vista is op dit moment gewoon prima
zeker na de service pack
l;ijkt hij steeds meer op windows 7 qau gebruikt
ik het begin was het inderdaad een vreselijk ding vooral door strenge beveiliging
maar tegenwoordig is dat eigenlijk door alle update geen issue meer
en lijkt het meer en meer op een windows 7 basic
capthavoc
12 jaar geleden
Om te installeren, misschien,
maar je kan hem niet activeren, met dat serie nummer
als je dat probeert dan loop je kans dat je denkt dat het lukt
meestal krijg je gewoon de melding dit serienummer
is niet juist voer een geldige code in
en als het schijnbaar wel lukt gaat je laptop binnenkort raar doen en die wordt dan ongeldig. zonder te activeren
kan je het systeem 30 dagen gebruiken met vel popup meldingen over activeren etc
maar met geen updates binnen halen lukt het nog wel
maar uiteindelijk blokkeert heel windows en kon je hooguit op de windows pagina waar je een serie nummer moet kopen.