Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn scherm is kapot maar ik wil toch bij mijn bestanden komen. hoe moet ik dat doen?

met een HDIM-kabel naar de Tv lukt niet.

Toegevoegd na 8 minuten:
het is een scherm van een laptop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sommige tv’s zijn ook monitors waardoor je met je beeldscherm kabel daar kan aansluiten.
Maar als je die niet hebt kan je ook naar je buren gaan en vragen of je ze monitor mag lenen voor een tijdje en dan zet je al je bestanden op een usb?
Veel succes,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk even op marktplaats, daar kun je vast gratis een 2e hands computer scherm krijgen. Weliswaar een beeldbuis maar dat is beter dan niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je je harde schijf er niet uithalen en zo op een andere computer overzetten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet hoe dat bij uw laptop zit maar had dat probleem ook bij mijn vorige. Kon die onderaan gewoon opendraaien en daar de schijf uithalen (als de hd zichtbaar is, beetje druk opzetten en uitschuiven en dan omhoog nemen) je kan een case krijgen voor die schijf dan in te steken en aldus als externe hd gebruiken.
Een ander scherm aansluiten heeft geen zin; je hebt geen beeld om de instellingen voor een extra beeldschermen te wijzigen. De enige manier is de harde schijf er uit te halen en deze met een usb ide/sata controller aan een andere computer te hangen. Als dit echt niet lukt zal je toch eerst je scherm moeten laten repareren voordat je er weer bij kan. Dit zou wel een duur grapje kunnen worden vrees ik

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www1.conrad.nl/fas6/fh.php?fh_host=http://www1.conrad.nl&fh_session=/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTY3OTQyOTEzOA==?&fh_pic_url=//media.conrad.com&layout=b2c&finder=&fh_params=fh_search%3DIDE%2BSata%26fh_secondid%3Dnl2993659%26fh_lister_pos%3D14%26fh_location%3D%252f%252fb2cconrad_nl_b2c%252fnl_NL%252f%2524s%253dIDE%255cu0020Sata%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding