Hoe moet je op bv. bol.com zoeken naar systeemkasten?

Onze pc heeft een nieuwe systeemkast nodig, maar als ik op sites kijk van electrozaken of bol.com, dan vind ik nooit alleen systeemkasten (dus desktops zonder toetsenbord en scherm)

Hebben die electrozaken dat dan niet of heeft dat een andere benaming?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Bij bol ga je naar electronica en dan klik je op computers, dan op desktops en dan vind je er genoeg die zonder toetsenbord/muis/beeldscherm gekocht kunnen worden.

http://www.bol.com/nl/l/computer/desktops/N/10455/index.html?promo=Desktops_306__B1_Alledesktops_1_
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagsteller bedoelt echt alleen een kast, zonder inhoud dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik eerst ook, maar hij noemt specifiek het toetsenbord en scherm en maakt geen melding van moederboard etc, vandaar dat ik dacht dat hij er wel electronica in wilde hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil er ook electronica in hebben, niet alleen de kast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Onze pc heeft een nieuwe systeemkast nodig [...]"
Je hebt dus een nieuwe pc nodig..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, als je het zo bekijkt. dan heb ik het verkeerd geformuleerd. als ik pc zou schrijven, dan zou je misschien denken dat ik ook een scherm en toetsenbord nodig heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, zo zijn er ook mensen die denken dat een computer alleen het beeldscherm is, want daar komen alle gegevens immers op....

Andere antwoorden (3)

Meestal wordt het gewoon "behuizing" genoemd. Zie onderstaande link voor een aantal voorbeelden.
bamibal
12 jaar geleden
Zoek op Barebones.
Ik bestel ze altijd bij Mena computers in Veenendaal, maar in principe heeft iedere computerzaak ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet duidelijk of je een kast met inhoud zoekt, moederbord Cpu geheugen etc of alleen een lege behuizing waar je de spulletjes in over bouwt. Ik bestel veel bij Gistron en die heeft beide tegen nette prijzen en supersnelle verzending