Kanik op mijn computer met windows xp zonder problemen windows 7 erop zetten ?

of zijn er voorwaarden aan gebonden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou eerst een check kunnen doen (zie link) via de upgrade advisor.

Daarnaast moet je een upgrade versie kopen van windows 7 op 32 of 64 bit (als je processor dat aan kan en als dit gewenst is).

Bij de upgrade kan je een upgrade uitvoeren (in sommige gevallen) of een aangepaste (nieuwe installatie). In dat laatste geval moet je wel je huidige gevens op een andere PC of schijf backuppen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De upgrade advisor is een programma van Microsoft dat je op je PC installeert. Het programma controleert op mogelijke problemen als je Windows 7 installeert.