ik heb iets aan geklikt op windows, en heb constant als ik iets aanklik een geliudje zoiets als ''toem-toem'' hoe schakel ik dat uit"?

ook verschijnt vaak pop-up blocker regel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke windows? heb je net pas software gedownload en geïnstalleerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows 7. nee ik heb het al een tijdje, ook als ik hem pas opstart en het beeld verschijnt, kom er typisch geluidje mee, het irriteerd op een gegeven moment, is het van windows zelf? denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer es via start => configuratiescherm => hardware en geluiden (windows 7 ultimate) => systeemgeluiden => geluiden Ga dan af in de lijst van de geluiden die je in de kolom ziet welk het geluid is dat je hoort... en schakel dit uit. Het kan ook zijn dat je een systeemfout hebt door een verkeerde install / uninstall / spyware of virus... Run een virusscan, en reinig ook effe onnodige bestanden en registerwaarden ( google op ccleaner= gratis betrouwbare en goede reiniger, wel altijd eerst register backup toestaan. (dit is echter GEEN virusscanner)).. Of gewoon es herstarten... kan ook soms wonderen doen... maar allereerst virusscan !! als ie dat nog kan tenminste.... want die "toedoem" lijkt erg op de foutmelding dat je niet meer kan doorclicken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yo...gelukt, scan gemaakt niks a/d hand en ccleaner had ik al geprobeert, was het geluidje via windows7, nu weg, ok bedankt...

Het beste antwoord

Start -> configuratie scherm -> hardware en geluiden -> geluid
tabblad geluiden. Hier kun je alle geluiden die windows laat horen bij betreffende acties aanpassen. Of
Rechtermuisknop op de speaker rechts onderin je taakbalk en tabblad geluiden (windows 7) voor andere windows versies zijn de benamingen bijna het zelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik zat daar al een beetje te neuzen...,maar durfde geen actie uit tevoeren, ik ben niet zo n pc held, maar ga het vanavond ff proberen, ik moet nu weg, ok thanks