Hoe komt het dat mijn muis (pc) niet werkt?

Ik heb een laptop, met daarbij een draadloos usb muis, alleen nu werkt die al een tijdje, ene keer wel, ander keer niet, en het word steeds erger, de batterijen heb ik er net een week geleden in gedaan, en de muis geeft ook aan dat de batterijen niet leeg zijn.
de muis van de laptop doet het wel gewoon.

Hoe komt het dat de muis het niet meer doet?

soms helpt een beetje schudden, maar nou doet hij het helemaal niet, terwijl hij het een uur geleden nog wel deed, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoe dicht is de muis bij de laptop? Als hij binnen een straal van 3 meter is, is de muis waarschijnlijk kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou controleren of de muis goed contact maakt met de batterijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn,de Drivers goed bijgewerkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
check ook de contactjes met de batterijen even. Zorg dat ze schoon zijn en probeer het lipje of veertje heel voorzichtig iets op te rekken, zodat de batterij er iets meer geklemd in komt te zitten. Niet teveel, want dan breekt het lipje of veertje.