Kun je in windows 7 ook een systeemherstel uitvoeren net zoals in XP?

In windows xp kun je via Start-->alle programma's-->bureau accessoires-->systeem werkset naar systeemherstel om de software van je computer terug in de tijd te zetten.
Kan dit ook bij windows 7 en zoja, hoe doe je dit dan stap voor stap?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

"Klik op de knop Start om Systeemherstel te openen. Typ Systeemherstel in het zoekvak en klik in de lijst met zoekresultaten op Systeemherstel. "
[Bron 1]

Hoe je dit stap voor stap doet kun je ook lezen in de bron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja het kan, en hoe heb je zojuist beschreven. Het werkt op exact dezelfde wijze