Kan ik de toetsen van mijn computer veranderen?

Ik heb een acer laptop, waarmee ik nog wel eens spellen speel. Nu is de rechterpijltoets van mijn laptop kapot. Deze gebruik je vaak in spellen! Kan ik deze veranderen voor een andere toets, en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

gebruik een extern toetsenbord wat je aansluit via usb.

Toegevoegd na 55 seconden:
of laat je toetsenbord repareren. Denk aan garantie eventueel. Daarnaast zal wrsl de toetsaanslag het nog wel doen, maar is het toetsje weg. Dat is eenvoudig te vervangen in de computerwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de meeste spellen kun je ook gebruik maken van wsad, of dit instellen in de opties bij controls.
12 jaar geleden
Ja je kan bijvoorbeeld de insert knop hierin zetten mits de maten overeenkomen. Is het knop mechanisme onder de fysieke toets kapot dan zul je een nieuw toetsenbord moeten inbouwen