hoe zet ik apps op me geheugenkaart?

Ik heb een blackberry curve 9300 en me geheugen is steeds vol dus mijn vraag was of je je applicaties ook op mijn micro sd kaart kon zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Je geheugen zit in je hoofd. Daar kan je geen andere kaart in stoppen...
Amadea
12 jaar geleden
Je begrijpt het niet eens, Thijs. Hoe kan je het geheugen van een apparaat nou je eigen geheugen noemen? Frappant toch ook dat er na 5 dagen nog geen antwoord is...

Antwoorden (1)

Dit is in principe niet mogelijk omdat alle applicaties worden opgeslagen op het interne geheugen, maar er zijn wel een aantal omweggetjes.

Je kunt bijvoorbeeld Aerize card loader gebruiken. Deze applicatie verwijdert de applicaties van het telefoon geheugen en kopieert ze naar de memory card. Je kunt deze applicaties daarna gewoon weer gebruiken omdat ze dan gewoon weer opnieuw geïnstalleerd kunnen worden.