Hyves app valt na 1 Sec weg wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wachten tot er een update komt om die bug op te lossen.

Ik heb 2 oplossingen voor je je kan je kan de app even van jE iPod halen en er dan weer op zetten als dat niet werkt is dit misschien makkelijker je kan je iPod ook even uit zetten en dan weer aan dat gaat meestal ook wel goed. Succes ermee

Even op nieuw downloaden dan is het opgelost!

Opnieuw proberen te downloaden, of wachten tot dat het verholpen is doormiddel van een update.

Paar oplossingen zoals hierboven grotendeels ook staan aangegeven: - Zet je iPod/iPhone uit en weer aan. - Verwijder de app en herinstalleer hem dan. - Wacht tot er een nieuwe update komt, waarin ze dan hopelijk deze 'bug' hebben opgelost. - Het kan zijn dat je iPod/iPhone overbelast is, dus verwijder een paar apps. ( Dit was bij mij ook gebeurd, en toen ik er een paar had verwijderd ging het weer goed ) P.S. Het lijkt me ook slim een reactie te zetten bij die applicatie in de AppStore. Leg hierbij uit dat ze deze bug dan zouden moeten oplossen.

welk beturingsysteem android ios of symbian anders moet je w8 ten dat er een update komt veeel suc6 grt mitchpp

Ik had t vanmorgen ook dat kan gewoon een storing zijn van Hyves of van je provider

Installeer hem opnieuw, of zet je IPod een tijdje uit en daarna weer aan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100