Wat is een goeie all in one pv rond 400/500 euro

Ik wil graag een nieuwe pc ipad 2 gekocht en wil een goeoe pc erbij want mij imac ging kapot

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan bijv. de:

MP MP Systeem AllRound Core I5-2300 500GB zijn.

Verkrijgbaar bij MyCom voor 480 euro. Je kunt daar ook zelf je PC samenstellen dmv filters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.dragoncomputers.nl/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,30/Itemid,26/
snelle pc's met amd voor 313 tot 500 euro ze zijn alleen snel niet voor spellen en games