Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De taakbalk en vensters doen raar. Wat moet ik doen?

goeiedag,

sinds gister doet mijn windows 7 een beetje raar.
mijn taakbalk van windows ziet er niet meer uit

Ook schijnt de doorzichtigheid niet meer te werken.
En waar is mijn venster kleur opties gebleven? :S

Ik zit nu al eventjes te zoeken waar dit aan kan liggen.
Maar ik kan niks vinden...

Nou zit ik te denken om een systeem restore te gaan doen.
Maar laat ik even vergeten te zijn hoe ik dat ook alweer deed...

Kan iemand mij alstublieft helpen?

Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
909

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

het process windows aero die gaat hierover is dus gestopt, om het se starten ga je naar start > uitvoeren > en daar intypen: aero.exe en dan druk je op enter

ik hoop dat dit werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap wat u bedoelt en bij een eerder gegeven antwoord word duidelijk uitgelegd wat het probleem is. Op de afbeelding is te zien dat u nét buiten het net vist. U kijkt bij het verkeerde onderdeel om de Windows omgeving aan te passen. Achter het venster dat op de afbeelding te zien is, staat een lijst met thema's (een verzameling van instellingen). Als u op deze thema's klikt, veranderd vaak de kleur van het venster, de taakbalk, of het contrast en de muisaanwijzer. In de lijst staat het thema waar u naar op zoek bent, namelijk Windows 7. Door op het thema te klikken veranderd de Windows omgeving en hopelijk wordt bij u Aero ook weer ingeschakeld. Ik wens u veel succes.

Gr Proairface
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding