Hoe kan ik mijn originele system recovery hdd weer benaderen na installatie van andere OS?

Ik heb een toshiba D660 15-r laptop. Deze was geïnstalleerd standaard met windows 7 en een recovery op een 2de partitie.

Ik heb de laptop met een andere Windows geinstalleerd en de 2de partitie laten staan. Met andere woorden, daar is niets aan veranderd.

Nu wil ik weer mijn laptop recoveren met de originele toshiba installatie, hoe kan ik dit doen? Want de toshiba recovery utility staat er niet meer op?

Ik heb al gekeken of ik via internet of de site van toshiba mijn hdd recovery te benaderen maar ik kan niets vinden dat mij helpt. Heb jij misschien een antwoord?

Dank je wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het eens via het 'boot' menu...F12 of F8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je OS versies niet gelijk zijn kan je ook nooit recoveren. Je zal dan het oude OS moeten installen, daarna recovery uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
32 bit ;)

Andere antwoorden (1)

Volgens deze bron:

Press and hold the 0 (zero) key on your keyboard and then press the computers power switch. When the computer turns on, the Toshiba HDD Recovery Utility screen will appear, presenting three options:

Dus de 0 al ingedrukt houden voor dat je hem aanzet.

Toegevoegd na 1 uur:
F8 zou ook kunnen,

http://en.kioskea.net/forum/affich-58528-reset-toshiba-laptop-to-factory-settings
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal nog ff kijken, ligt meestal ook aan de leeftijd van je laptop.