wat is CXX4 ?

Als ik voor school een laptop aan schaf, moet er CXX4 op zitten maar ik heb echt geen idee wat het is! en op de site staat dit: een draadloze verbinding (WiFi), waarbij bij voorkeur CCX 4 of hoger en 802.11 N wordt ondersteund

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
link is altijd makkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.cisco.com/web/partners/pr46/pr147/partners_pgm_concept_home.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is miss wel handig, maar ik kan geen engels :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik er iets over kan vinden, is het een programma die ervoor zorgt dat je laptop makkelijk verbonden blijft, als je hem door een gebouw beweegt, en het programma zorgt ervoor dat je met de minst drukke router verbonden wordt, zodat het netwerk zo snel mogelijk blijft. Het is overigens CCX 4 en niet CXX 4, zoals je in de titel, beschrijving, en tags vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja had ik al door :P oke bedankt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan het dat je geen Engels kan lezen maar wel naar een school gaat waar je een laptop voor nodig hebt? Op elk niveau onderwijs in Nederlandse scholen wordt toch Engelse les gegeven? Is het ook niet bijna overal een examen vak?

Het beste antwoord

Cisco Compatible Extensions

http://en.wikipedia.org/wiki/Cisco_Compatible_EXtensions

blijkbaar een uitbreiding van standaard WiFi.