als ik een foto invoeg in een mail kan ik hem enkel openen als word document dus is hij niet zichtbaar.wat moet ik aan mijn instellingen veranderen?

Toegevoegd na 57 minuten:
werk niet met windows 7 maar met nog met vista

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je stap voor stap uit kunnen leggen wat je doet en met welk programma?
capthavoc
12 jaar geleden
ja volgens mij klopt er iets niet in deze volgorde ?
all yours mr tomaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voeg foto in als bijlage
werk met outlook

Het beste antwoord

Ik heb zo'n vermoeden dat de extensie .jpg nu wordt geassocieerd met Word. Dit kan je in Windows 7 als volgt aanpassen.
Start→standaardprogramma's→een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.
Zoek nu in de lijst naar de extensie .jpg en kijk met welk programma dit geopend wordt. Als dit Word is kan je met de knop "ander programma" het juiste programma selecteren.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik weet niet meer of het in Vista hetzelfde werkte. Zo niet dan werkt het volgens het oude principe via de verkenner→ extra→ map opties→onderste optie. Ik weet niet meer hoe die genoemd werd maar in die laatste optie in het menu kon je op vergelijkbare wijze de bestandsassociatie wijzigen.

(gebruik al lang geen vista meer, dus ik doe het uit mijn hoofd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schitterend !!!! is gelukt . dank voor de info

Andere antwoorden (1)

Je zou de naam kunnen veranderen en dan eindigen met .jpg,
Vaak helpt dat!