Is er een apple mac thema voor w7?

Ik zou graag mijn windows 7 pc een beetje op een mac laten lijken, ik weet dat er thema's zijn maar die kan ik niet vinden en zijn vaak moeilijk te installeren dus hopelijk hebben jullie een oplossing voor me.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Apple staat bekend om zijn sobere, stijlvolle designs. Misschien wens je de look van Mac OS X (Snow Leopard) over te nemen in je Windows, zonder de functionaliteiten van deze te verliezen? Dit is (in beperkte mate) mogelijk met de LIM Leopard theme voor Windows 7 (er bestaat ook een versie voor Vista).

Link: http://www.benskesblog.com/2011/01/mac-osx-theme-voor-windows-vista-7/