Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe repareer ik me USB?

Hoi, ik heb een probleem met mijn USB-Poorten. Als ik een Muis of iets anders bijv. mijn iPod aansluit werken ALLE USB-poorten niet. Ik ben al via Apparaatbeheer etc. geweest. Ik had ze hersteld, maar daarna vielen ze weer uit en toen kwam er weer een uitroeptekentje!
KAN IEMAND MIJ HELPEN?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
486
Kimath
12 jaar geleden
is het een externe usb hub of de poorten in je pc zelf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef ook even aan welk besturingssysteem je hebt. En indien mogelijk het merk en type moederbord als het gaat om USB poorten die in je PC zelf zitten. Een handig programmaatje om die info te achterhalen is Sisoft Sandra (lite versie is gratis te downloaden en is voldoende om te hebben hiervoor. Even op googlen dan vind je die wel)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

even de handleiding van je moederbord downloaden (de layout van de printplaat met de functies van de stekkertjes) uitprinten, dan je kast voorzichtig openschroeven (eerst je stekker uit t contact halen, en dan kijken of je usb stekkertje niet los is komen te zitten.

is dat wel het geval, gebruik je je uitgeprinte handleiding om de stekker in het juiste palletje te drukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding