Wat moet ik met :Ga naar configscherm en configureer systeemonderdelen ?

Mijn windows XP werkt niet lekker. Daarom wilde ik met de installatieschijf repareren, maar krijg alleen bovenstaande boodschap

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet welk systeemonderdeel geconfigureerd moet worden maar zou Start, Uitvoeren, MSCONFIG, Ok kunnen helpen? Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoiets als in het plaatje?
Ga naar je apparaatbeheer (zie plaatje 2) en zoek naar de gele uitroeptekens. Met je rechtermuisknop naar 'eigenschappen' en installeer de bijbehorende driver.
Het kan best even zoeken zijn op het internet om de bijbehorende driver te vinden. Ze kunnen ook op CD's staan die je bij je PC hebt gekregen. Niet de Windows CD, maar CD's van randapparatuur. (videokaart, etc.)
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke auto, in amerika?
AWM
14 jaar geleden
Kweenie, is niet mijn bureaublad, heb de plaatjes van een website 'geleend'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah, ik dacht dat je zelf had zitten screenshotten
AWM
14 jaar geleden
Dat zou wel heel toevallig zijn, als ik ook op dit moment ontbrekende drivers zou hebben ;). Ja, kun je wel forceren, natuurlijk.
Systeemherstel wil hierbij nog wel eens helpen.
Ga naar een datum vóór dit probleem zich voordeed en voer dat herstelpunt uit.
Mocht dat niet helpen, kun je ook het herstelpunt weer herstellen. Het proberen waard als iets anders niet helpt.