kan je 2 Bootable OSen op 1 DVD branden?

ik wil Back Track op een DVD branden zo wel 32 bit versie al de 64 bit versie.

om dat ik het wil installeren op2 PC die niet allen bij 64 bit onder steunen, dus om DVD te besparen wil ik het graag op 1 DVD branden kan dat?

of valt dat niet te booten?

hopelijk kan iemand mij dat vertellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, dat kan niet.
Je zou wel een dual layer dvd kunnen gaan branden, dan keer je de dvd om als je iets wil gaan branden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Grote kans dat als het al kan het toch net niet lukt en je uiteindelijk dus 3 DVD's moet branden :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, op 1 partitie (zoals dus ook een DVD), kan je maar 1 boot hebben. Dus ook maar 1 OS.
Heel misschien als je met een multi-boot app aan de gang gaat. Maar helaas ken ik die niet (meer).