Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn draadloze muis aansluiten en gebruiken op mijn laptop?

Extra uitleg:
Net een draadloze muis gekocht van trust,volgens de verkoper kan zoiets alleen op de pc ,ben ik goed geinformeerd door de verkoper?Ik ben nm niet overtuigd en mag hem niet uitproberen anders is de garantie verlopen en mag ik hem niet terug brengen.
111
111Net een draadloze muis gekocht van trust,volgens de verkoper kan zoiets alleen op de pc ,ben ik goed geinformeerd door de verkoper?Ik ben nm niet overtuigd en mag hem niet uitproberen anders is de garantie verlopen en mag ik hem niet terug brengen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Dat kan gewoon, heb ik in mijn laptop ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze dingen werken ook gewoon op laptops. Er zit waarschijnlijk een USB ontvangertje bij. Deze prik je in de laptop. Even laten herkennen en het moet moeiteloos functioneren. Je besturingssysteem (windows oid) is belangrijker dan de hardware (desktop of laptop).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet welke winkel dat was, maar die verkoper moeten ze ontslaan!
Je kan die muis gewoon aansluiten op je laptop of het koet wel een hele rare muis zijn.
Die van Logitech zijn trouwens beter ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook jong en zelfs ik weet dat dat gewoon kan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C+
Onder normale omstandigheden moet dit gewoon goed kunnen functioneren...al begrijp ik de reactie van de verkoper. Mogelijk kent hij Uw laptop . Helaas weten wij - de lezers/beantwoorders- van Uw vraag dat niet. Al snap ik zijn ongerustheid over het niet goed werken i.c.m. Uw laptop niet. U weet,dat het niet geruild kan,worden etc. Wat is zijn probleem dan verder nog ?

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bestempel het allemaal als onzin, PC laptop muis draadloos blabla. Dat ding uitpakken en aansluiten, werkt altijd. Als het niet werkt heeft het NIKS maar dan ook NIKS te maken het feit dat het een laptop is.

Een laptop is ook een PC trouwens, het woord wat we zoeken is een desktop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat verhaal over dat je hem niet terug mag brengen is ook pure onzin, als een apparaat niet functioneert mag je hem altijd terug brengen.

De verkoper is niet helemaal lekker in zijn hoofd, ik zou er nooit meer teruggaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit een USB dingetje bij wat er uit ziet als een USB stick voor foto's oid maar sommige hebben een klein soort kastje.
Maar heb hier de TRUST comfort muis in een laptop zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen enkel probleem toch je steek de usbzender in de usbpoort
muisje batterijen knopje aan werken maar.
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding