Met IE lukt gmail niet meer

Sinds vorige week heb ik (en velen met mij, is gebleken op allerlei forums) problemen met gmail (van Google).
Met Internet Explorer lukt het niet verbinding te krijgen. Alle andere websites geven geen problemen!
Intussen heb ik Mozilla Firefox geïnstalleerd en daarmee lukt het wel.
Vraag is: wat kan het probleem zijn tussen IE en gmail?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een nieuwe versie van IE geupdate (IE9) en zijn er problemen met de 'Compatibiliteitsweergave. Dit kun je oplossen door naast de adresbalk even op dat 'gebroken velletje' te klikken.
En als je IE9 nog niet hebt geupload... Niet doen, want ik ervaar het als een onding. Alleen maar problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er geen problemen zijn bij het gebruik van Firefox, waarom dan niet gewoon daarmee verder werken? IE is al jaren een lastpak. en je kunt dus makkelijk zonder!

Het beste antwoord

Ik zou zover mogelijk van Internet Explorer weg blijven.. alle andere browsers werken volgens dezelfde standaard, maar nee de heren bij Microsoft denken nog steeds dat hun het anders kunnen doen...

Internet Explorer is zo'n beetje het slechtste wat je kunt krijgen, daarom gebruiken ook steeds minder mensen het.. Google Chrome en Firefox zijn DE browsers.. veel veiliger, sneller, en bovenal geven ze een pagina weer zoals de website bouwer het bedoelt heeft....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ware het niet dat je privacy 0,0 is bij Chrome. Beter gebruik je dan Chromium.

Andere antwoorden (3)

Ik heb ook beide en geen enkel probleem ondervonden.
Hier moet ik wel bij aantekenen, dat ik op Gmail alleen mail ontvang en niets verstuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even in IE alle cookies ed. verwijderen.

Ik weet niet welke versie van IE je draait, maar ik zou even de nieuwste versie installeren. En als die geinstalleerd is voor de zekerheid deze even updaten.

Zie link in bron vermelding voor het updaten van IE.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is in die nieuwere versie 9 van IE, vaak na automatische update inderdaad een probleem gerezen met Gmail. Het zat in ieder geval nog niet in versie IE8.
Het versienummer vindt je onder Help en dan de onderste: Over Explorer.
Het probleem is in computerbladen aan de orde geweest herinner ik mij en ze vinden IE9 dermate waardeloos dat zij adviseren direkt de update maar weer ongedaan te maken: met veel aanwijzingen hoe je dat moet doen. Voorts verwijzen ze hiervoor naar Google zelf die over de strapatsen van IE9 een bestand heeft klaarstaan.