Oeps! Ik heb de menubalk op windows vista perongeluk aan de rechter kant gezet, hoe zet ik dit terug naar de onderkant?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er gewoon op klikken, muis ingedrukt houden en naar de onderkant van je scherm bewegen en de muis loslaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Erop klikken en terug naar beneden slepen. Het is even een handigheidje, maar hel lukt snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon op klikken en naar beneden slepen, en als dat niet lukt moet je even rechtermuisknop erop doen en dan op iets van taakbalk ontgrendelen klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik met je linkermuisknop op de taakbalk, vervolgens beweeg je je muis naar de onderkant van je beeldscherm. Als het goed is staat je taakbalk dan onderaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij rechter muisknop, eigenschappen, plaats van balk.