hey daar, Ik heb een compaq CQ61 - 320SD waarvan het toetsenbord niet werkt.

Het geheel draait onder windows 7 home premium. Reeds acties ondernomen als drivers zoeken via de HP site e.d. maar notebook wordt helaas niet meer verkocht. (ja 2e hands op marktplaats en outlet winkeltjes. ) batterij er uit gehaald en alleen op netstroom truck ook reeds geprobeerd.Systeem herstel eveneens. Ik kan in systeem ook alleen maar externe usb toetsenbord vinden. Systeem herstel ook geen resultaat. Echter,... ik wil zo graag deze interne weer aan de praat krijgen.

Iemand nog intelligente ideeën?

Vrolijke groet,
Marcelletje
;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Normaal is er voor een keyb geen driver nodig dat zit al in de bios gebakken zie je hem ook niet onder apparatenbeheer ? een gewoon ps/2 keyb ? Dus vermoed ik dat het gewoon defect is en dat kun je dus alleen maar vervangen door ander toetsenbord. wellicht ligt alleen het kabeltje? los ? zo te horen mankeert er verder niet zo heel veel aan als je er wel met een gewoon usb toetsenbord er aan er wel in kan komen dus echt even proberen of je een ander vervangende keypad kan vinden. (werkt je muispad nog wel ?) als dat het geval is dan lijkt het me zeker de moeite waard kijk ook even of je het schermtoetsenbord werkende kan krijgen kijk onder huld en zoek trefwoord schermtoetsenbord Je kan nog even in bios kijken of er daar iets loos is met je keyb maar ik vermoed dat hij of niet goed is aangesloten of gewoon defect is. succes

Ondanks het feit,dat ik het "deels " eens ben ,dat U voor toetsenborden normaal gesproken geen drivers nodig heeft,omdat ze vaak - HP kennende- vaak de juiste drivers leveren welke als extra op de speciale HP /Windows installatie cd staan én inderdaad óók via het Bios wordt aangestuurd een poging wagen. Op de HP website heeft men wél een aanvullend toetsenbord driver pakketje staan en daarmee kunt U sowieso proberen of het daarmee gaat werken.Verder is de uitstekende support van HP een "begrip ",dus mocht het desondanks niet lukken,kunt U via e-mail contact leggen en dit probleem ,melden. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4062&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=4039947#N448 Groet:Zoekertje

Zolang je niks aan plug and play PnP instellingen hebt gewijzigd ben ik bang dat je toetsenboard overleden is. Werkt je capslock en numlock ledje nog?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100