Waarom crasht windows 7 na een "Windows Configureren" scherm?

Dit is gekomen nadat ik de permissies van een .exe.mui bestand had gewijzigd.

Toegevoegd na 55 minuten:
De volledige tekst is: "Configuratie van windows voorbereiden.
Schakel de computer niet uit"
Daarna krijg ik een zwart scherm, en start de computer opnieuw op...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kan je nog wel systeem herstel doen en dus terug in de tijd zetten? Dan ben je in ieder geval van het probleem af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik uitgeschakeld omdat de schijf maar 32 GB groot was, en ik dus geen ruimte had voor al die systeemherstelpunten :(