Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Windows XP Zie beschrijving

Ik heb/had een computer met Windows Xp en heb deze laatst geupgrade naar Windows 7. Deze werkt helaas erg langzaam en ik wil Windows Xp weer terug. De Windows.old map had ik (dom) al verwijderd. Ik wil graag een soort officiele, nederlandse download van Windows Xp Home Premium, dus geen link naar the thepiratebay.org o.i.d.

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
585
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Ik wil graag een soort officiele, nederlandse download van Windows Xp "
Dat zou dan alleen bij Microsoft zijn. En die verkoopt nu liefer windows 7 natuurlijk.
Wordt dus toch op de fiets naar de winkel....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook in winkels geraak je niet zomaar aan een windows cd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows xp cd bedoel ik

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met een klein beetje geluk ,kunt U deze versie nog downloaden van Spotnet. Ik zie daar regelmatigg diverse besturingssystemen in de aanbieding. Mocht U dat willen,controleer dan altijd of de "poster" van een besturingssysteem er een origineel licentienummer bij levert.

Om te controleren op de echtheid ( dus LEGAAL ) kunt U hier een kijkje nemen.

http://www.microsoft.com/howtotell/popup.aspx?displaylang=nl&fid=56

Spotnet is hier te vinden:

http://www.snelrennen.nl/spotnet/

Bij het onderwerp Applicaties staan de versies van Windows vrij regelmati in Spotnet.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan niet. Die cd kost zoizo geld. Of je moet een ultimate cd van iemand lenen en dan dualboot installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je je oude key van WinXP nog? Meestal te vinden achterop je compter kast (25-tekens lange code). Als je deze nog hebt even bij vrienden/familie/kennissen/buren vragen of ze een zelfde versie(NL/Home/32bit) originele OEM CD van Win XP hebben en met deze een installatie uitvoeren en je eigen oude key gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding