Wat is het voordeel van CTRL+ALT+DEL bij het opstarten van Windows, voordat je je aan kan melden. Of wat is het nu ervan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als de pc aan de AD gekoppeld is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij deze optie kun je behalve de genoemde voordelen ook je eigen wachtwoord wijzigen, als administrator inloggen en onder andere ook taakbeheer starten. Genoemde functies zijn niet zonder gevaar, dus normaal gesproken zie je deze niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, zoals je kan lezen bedoel ik voor het inloggen. en niet tijdens een windows sessie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik dus ook !!!

Andere antwoorden (1)

dan kan je geen scriptje op iemand computer zetten welke je in een keer aanmeldt bij windows. Het is dus een beveiligingsmaatregel