Hoe kan ik standaard bibliotheken verwijderen in Windows 7, zonder dat mijn zelfgemaakte bibliotheken worden verwijderd?

Ik heb de gewone bibliotheken (Documenten, Muziek enz.) al geprobeerd te verwijderen, maar ze komen telkens terug.
Dus hoe kan ik de gewone bibliotheken verwijderen zonder dat mijn zelfgemaakte bibliotheken weggaan?

Picture for question
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je ze weg hebben?
peterjbruins
12 jaar geleden
omdat ik ze toch niet gebruik en het ziet er slordig uit (vind ik)

Het beste antwoord

Je kunt dat schijnbaar in het register 'verwijderen' (min of meer). Lees hier hoe dat moet:

http://www.mydigitallife.info/how-to-disable-and-remove-libraries-from-windows-7-explorer/

Hier nog een artikel hoe je alleen de bibliothekenmap van je desktop krijgt:

http://wiki.tux-inside.com/doku.php?id=software:microsoft:microsoft_windows_7_libraries_bibliotheken_icoontje_verwijderen_van_bureaublad#microsoft_windows_7_libraries_bibliotheken_icoontje_verwijderen_van_bureaublad

Let op, wel even een backup van je registry maken voor je er in gaat rommelen!
rose
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet slim om directories die standaard bij windows komen te verwijderen. Uit bescherming zal windows dus die directories trug zetten.

Wat is de reden dat je ze wilt verwijderen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
zie reactie 1 op mijn vraag