Hoe verwijder je eenmalig gebruikte mailadressen van het geheugen van een iphone 3g ?

Verwijderen mailadressen iphone

Toegevoegd na 50 minuten:
Ik bedoel dus als je bv een sollicitatie of dergelijke stuurt,dan blijft dit mailadres steeds terugkomen in het geheugen wanneer je opnieuw een mail wil versturen.Ik had gehoord dat dit via de pc zou kunnen verwijderd worden maar weet dus niet hoe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar de instellingen en dan naar mail, contacten en agenda. Daar kan je e-mail account verwijderen en instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, aha. Misschien kan je proberen om je account te verwijderen en weer opnieuw in te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je hem resetten via itunes. Maarja dan is wel alles weg.