Zijn er voordelen met de uitgelekte Windows 8 ten opzichte van Windows 7 ultimate?

Ik zoek redenen om het te gaan downloaden en te installeren. Ik kan er makkelijk aan komen, maar wil weten of het de moeite waard is.

En dan bedoel ik zinvolle dingen, niet iets van 'Je hebt nieuwe log-in gebruikers icoontjes' maar meer iets van 'Ze hebben een nieuw programma ´ of ´Hij is xxx % sneller´ .. etc etc.

Dit geldt voor de UITGELEKTE versie (build 7865) niet voor de verwachtingen van de final versie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

het uiteindelijke systeem zal idd 128 bits ondersteunen, maar ik zou geen uitgelekte versie gaan downloaden omdat hier nog tal bugs in zitten, en het nog gewoon niet af is. Er is ook nog helemaal geen ondersteuning voor. Door de 128 bits kernel zal hij natuurlijk sneller zijn (als je een 128 bits gebruikt) maar dit verschil druk je niet uit in procenten, maar het is zeker merkbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het systeem ondersteund 128 bits, dat moet een verbetering zijn lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet gelezen, ik las dat het alleen een 32bit uitvoering was.
Bovendien heeft een 128 bit geen zin, want er is geen programmatuur voor, 64 is er vaak al niet.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het moment dat het uitkomt is er ook voor de 128 bits software.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja net als er nu 64 bits programma's in overvloed zijn, hè
Een aplha of beta release is vaak niet stabiel.