blijven mijn foto's op de d schijf bestaan als ik de boot-cd voor windows 7 invoer? OS loopt op de C-schijf. ofwel, blijft mijn partitie dan bestaan?

blijven de partities van mijn harde schijf ook na een herinstallatie van windows bestaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoelt dat je maar een fysieke hardeschijf hebt opgedeeld in twee partities.

Het beste antwoord

zelf zou ik eerst even de moeite nemen om een backup van belangrijke gegevens te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja je zal wel met herinstalleren even goed op moeten letten welke partitie je format, maar jij hebt daar zelf invloed op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, als je alleen de C-schijf verandert gebeurd er niks met de D-schijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe wat bambam ook zegt: maak eerst een back-up (externe harde schijf kost bijna niks), doe dan herinstallatie en kies ervoor alleen C: te gebruiken.
Als jij het goed doet en er gaat verder ook niks mis (het blijft windows tenslotte;-) )zal je os weer op C: komen en zullen je bestanden op D: er nog zijn. Alleen heb je er nu een back-up van, wat mooi meegenomen is.
Gaat het wel, door wat voor ongelukje dan ook, fout, kun je je foto's en bestanden gewoon terug zetten, en is alles ook weer Oké.