Waar kan je je laptop laten maken?

Ik heb een paar maanden geleden een laptop met garantie gekocht bij pc4everyone. Hij start nu opeens niet meer op. Ik keek op de site van pc4everyone en kwam erachter dat ze sinds eind maart failliet zijn. Ik heb dus niks meer aan die garantie! Waar kan je zo goedkoop mogelijk je laptop laten maken? En hoeveel kost zoiets dan ongeveer?

Toegevoegd na 34 minuten:
Mijn laptop start op. Laat het windows logo zien en daarna wordt het beeld zwart en dit blijft ie ook. De laptop staat dan nog wel aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Vervelend hoor! Mochten alle adviezen niks opleveren, dan zou je dit nog kunnen proberen:
http://www.studentaanhuis.nl/
Het zijn ICT-studenten en ze werken door het hele land.
Lidmaatschap kost € 12,- per jaar; per afspraak betaal je €9,- voorfietskosten en €10,- per halfuur.

Antwoorden (4)

Volgens mij heb je nog steeds recht op garantie, je hebt sowieso ook nog fabrieksgarantie. Maar zoek dat eerst even op.

Toegevoegd na 10 minuten:
Volgens de bron moet je haast wel via de fabrikant garantie kunnen regelen.

Toegevoegd na 13 minuten:
Kan je ook even zeggen wat je laptop precies wel of niet doet? Doet echt helemaal niks meer? Het kan dan zijn dat je lader bijvoorbeeld stuk is. Dit zou je met een universele lader kunnen testen.

Toegevoegd na 59 minuten:
Ok nou dit gaan we sowieso oplossen zonder reparatiebedrijf in te schakelen. Veilige modus opstarten en als dat zelfs niet zou werken kan je zelfs windows opnieuw er op zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedaan. Het werkt! En nu?
Ik denk niet dat dit een harware probleem is
Ziet er naar uit dat er met de installatie iets mis is, probeer eens in veilige modes op te starten (F8 inhouden tijdens t starten), dan veilige mode kiezen
Eens kijken of ie dan wel doorstart.
Beter dan meteen naar een winkel te rennen en een hoop geld uit te geven

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt veel op dat het moederboard of harde schijf kapot is. linea recta met de pc en je aankoop bewijs terug naar de winkel. zijn moeten hem nu maken valt onder de garantie.
( laat je niets anders wijsmaken)

Heb je je backup cd's gemaakt?
Zoniet dat even aangeven bij de winkel. want ik kreeg toen de mijne helemaal leeg terug zelfs zonder besturings systeem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
pc4everyone verkocht gebruikte pc's via internet en is nu dus failliet. Niks geen winkel, niks geen garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dan ben je het haasje, want een gebruikte pc heeft 99% geen fabrieksgarantie. dan is rondvragen of iemand een wiz kid in zn buurt heeft de goedkoopste oplossing. want ik denk als je hem laat maken bij een winkel dan kan je niet zo goed een nieuwe laptop van € 500 kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-
Altijd handig als je eerst de vraag leest voor je antwoord geeft. Daarnaast is de kans dat het gewoon een software probleem is dat met een reinstall te verhelpen is net zo groot.
Je hebt het vast over Its...
Die zijn inderdaad failliet.
Maar toevallig las ik voor de deur dat je nog steeds recht hebt op garantie.

Bovendien worden er een tiental filialen overgenomen door een investeerder, en daar zou je ook nog je garantie van kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
It's? Ik heb het over Pc4everyone.