als ik met mijn nokia gsm wil bellen komt er een groen hoorntje te staan met daarboven een klein zwart slotje dat open is, waarom kan ik niet bellen?

Wat doen om weer te kunnen bellen met mijn gsm?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mogelijk staat de toetsblokkering nog aan en moet je in de handleiding kijken hoe je die blokkering uitzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je beltegoed op is, of je hebt geen minuten meer in je bundel.
13 jaar geleden
Mischien blokering of heb je een sim kaart erin gedaan die er niet in past omdat hij niet sim-lock vrij is