Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie heeft er ervaring ,met glary utilities te downloaden

is het te vertrouwen ,werk het ,als ik het gaat downloaden moet ik dan ergens op letten ?

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb volgens advies glary utilities gedownload ,maar dan krijg ik clarysoft ,dan laat ik scannen op fouten maar dan krijg je ineens als je verder wil gaan dat je moet betalen ,kan iemand mij uit leggen hoe of wat ik heb zelf totaal geen verstand hier van

13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, is een uitstekend programma. Zorg er bij het installeren wel voor dat je alles uitvinkt wat met de Ask toolbar te maken heeft. Onder het tabblad Modules van Glary kun je nuttige tools vinden om je pc op te schonen en problemen op te lossen.

Toegevoegd na 1 uur:
Waarschijnlijk heb je per ongeluk de betaalde versie gedownload. Ga op je pc via Start naar Configuratiescherm en dan naar Software (of: alle programma's en onderdelen) en de-installeer Glary. Daarna de goede versie installeren, die je hier vindt:
http://download.cnet.com/Glary-Utilities/3000-2094_4-10508531.html?part=dl-6280556&subj=dl&tag=button
(Lees meer...)
Pieter2011
13 jaar geleden
luna400
13 jaar geleden
ok thanks het is mij gelukt deze keer

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik dit SUPER programma en heb zelden een beter én handiger alles-in-één pakket gedownloadt.
Vergist U zich niet..als U het wilt downloaden,om de Free-version te selecteren ..en als U daar dan toch bent meteen de Glary Registry Utility mee te nemen ( uiteraard is die ook GRATIS,mocht U daar interesse in hebben )

Volledig betrouwbare software !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt uitstekend en raadt het iedereen aan. Dit tool wordt aanbevolen door de consumentenbond.

De gratis versie is goed genoeg, maar dat moet je zelf beoordelen.

Let wel op dat standaard het verwijderen van alle cookies staat aangevinkt, ik vind dat persoonlijk niet altijd handig.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding