Virtueel is altijd slomer. Als je Windows 7 installeert op een virtuele machine in Ubuntu is dat alleen om relatief simpele bewerkingen uit te voeren zoals internet, office etc. Zeker geen games. Daarnaast kost het natuurlijk een Windows 7 licentie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ubuntu zelf wordt er niet slomer van. Wel verbruikt een virtueel image van Windows 7 nogal wat geheugen (>= 1 GB) om lekker te werken, en dat gaat ten koste van je werkgeheugen in Ubuntu. Als er veel disk access is tijdens het werken met Windows 7 (in virtualbox bv), dan heeft het zin om eens wat meer gehuegen erin te stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O ja, Windows 7 zelf draait natuurlijk niet geweldig snel in virtualbox en is ook niet gratis.