Afhankelijk van de windows versie kan het anders zijn :

Voor Win7 :

Start -> Control Pannel
Selecteer Region and Language

Als je Format Engels is, heb je de juiste weegave. Mocht het niet zo zijn, kan je ze veranderen.

Selecteer Additional Settings -> Time
Selecteer daar bij :
Short time : h:mm tt
Long time : h:mm:ss tt
AM Symbol : AM
PM Symbol : PM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
Ik was het short time en long time vergeten!

Andere antwoorden (1)

Voor Windows Vista (en vast ongeveer vergelijkbaar voor Windows7):

Ga naar Start -> Configuratiescherm -> Klok, taal en regio. Klik daar onder Landinstellingen op "De indeling voor datum, tijd of getallen wijzigen".

In het venster dat wordt geopend, klik je op "Deze indeling aanpassen..." (onderaan).

Ga in het venster dat nu wordt geopend naar het tabblad Tijd en pas het aan.

Je kunt bijvoorbeeld bij "Tijdnotatie" invullen "u.mm" (je krijgt dan uren en minuten in 12-uursnotatie). Bij AM-/PM-symbool vul je dan "am" en "pm" in.