Niks moet. Maar wel verstandig.
Koppel je iPhone aan de pc via de USB kabel. Open iTunes, de iPhone zal herkend worden. Klik op de balk links op t scherm op iPhone. Een hoofdscherm zal verschijnen. Klik op update. All done^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je goede uitleg en snelle reactie daar kan ik iets mee! Fijne dag Domenique
Groet john
En als je je iPhone jailbroken wilt; Greenpois0n werkt ook op 4.2!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is jailbroken? Kun je me dit uitleggen indexexplorer .
het wijst zich vanzelf,
maar moeten is er niet bij,
zelf heb ik een 3 G iphone en die gaat steeds langzamer werken hoe nieuwer de firmware.

als je tevreden bent zou ik niet updaten.